2016. január 25., hétfő

"Tartsd a jószágot természete szerint" - Kassai Lajos és gondolatai


Tartsd a jószágot természete szerint!


Ne vágj ki olyan fát, melyen madár fészkel!


Ne vadássz és ne halássz kedvtelésből!

Nem az ősöket kell követni, hanem azt, amit az ősök követtek!

- Kassai Lajos és gondolatai - 



  
video:


Egyensúly - szimmetria - megértés - megélés


A belső egyensúly, az értelem és az érzelem helyes arányáról szól!

A szimmetriánál használjuk mind a jobb, mind a bal agyféltekét!




Akkor vagy boldog, ha boldog környezetben élsz, ha boldog állatokkal és emberekkel veszed körül magad.




Nincsen az a Feng-Shui, ami ezzel felérne!

Az embernek a környezete, mindenképpen a lelkének a kivetülése.

Ha megfelelő körülményeket teremtünk, akkor az élet robbanásszerű szaporulatnak indul.

A tudat határozza meg a létedet, és nem fordítva.




Az elméd leképezései megjelennek egy idő után a környezetedben.

Önmagunk megismerése, - fejlesztése, - és annak az energiának a felszínre hozása, ami bennünk van - ez lehet az élet célja.

Az az ember, aki a teremtett világhoz közel él - célja az, hogy megismerje annak törvényszerűségeit.

Az az ember nagyon esendő és törékeny, aki a földtől, a teremtett világtól elszakad, elemelkedik annak törvényszerűségeitől.
Ez minden esetben a civilizációk bukását is jelenti.

Amit én itt most elmondok és látható, ezt véres verejtékkel szereztem meg.
Ezt nevezem én megélésnek.




Elveszett a felelősség az emberekből!
"Fogadjuk be szegény migránsokat!" Vállalsz érte felelősséget is?

Egy kerítésnek lehet korlátozó és védő szerepe is!

Szeretni csak akkor tudsz valamit, vagy valakit, ha ismered!

Nem tudod szeretni azt, amit nem ismersz!

Azt, hogy én szeretem-e a társamat, azt csak a társam mondhatja ki!

A spirituális holdudvarnak nagyon el kell gondolkodnia azon, amikor valaki csak a szeretetről beszél.

Én, ha az élőlényeket jól ismerem, és meg tudom adni nekik azt, amire szükségük van - ez már a törvény!




Én az élet törvényszerűségei szerint élek, és a szeretet ez alatt van.
Amikor a szeretet megszűnik létezni, akkor az erkölcs van.
Amikor az erkölcs is lehanyatlik, akkor jön a jog.

Azt, hogy te a vízben lefele menjél, azt csak hagyni kell.
Nem kíván erőfeszítést!
Ahhoz, hogy a felszínen tudjál maradni, az erőfeszítés.
Ahhoz kell az energia, hogy értelmet adjál az életnek!

Magas érzelmi intelligencia az, aki a világban, a körülöttünk folyó eseményeket konstatálja.
Bármi történik, az nem úgy van, hogy jó vagy rossz, hanem egy történés!

Ezt megtanulni és elfogadni, hogy van egy felettes hatalom, mely ezt a világot teremti és áthatja, és eszerint élni, ez egy feladat.




Az, hogy én idáig el tudtam jutni az életemben, százalékos arányban mérve, a külső erőknek sokkal nagyobb szerepe volt ebben, mint én magam.
Minden embernek van egy szerencsekvóciense, és én tök hülyeségnek tartom ezt pl. egy lotto ötösre elcseszni.
Az, hogy én a szerencsémmel játszom, ez egy rettenetesen komoly dolog!
Ezt nem lehet elherdálni!
Ezzel nagyon óvatosnak kell lenni!

Egy élőlény nem látja a magasabb intelligenciát!
Mennyi esélye van egy mangalicának megértenie ezt a világot, amit én itt létrehoztam? Semmi!
Mennyi esélyünk van nekünk megérteni a Teremtő általi teremtett világot? Semmi!




Nincs butább az okos papnál!
Vagy szívemből, lelkemből érzem és megpróbálok kifürkészni valamit a Teremtő teremtett világában, vagy meg se próbálkozzak vele!







Továbbá:



- Világszép Tündér Ilona - ősmagyar legenda:

- Hargita:

- MOLDVÁRÓL, S A MOLDVAI CSÁNGÓKRÓL:

- Nyergestető - a magyar történelem Thermopülai csatája:

- A pozsonyi csata:

- Magyar mitológia és rovások - Világfa - Életfa - Égigérő fa - Tetejetlen fa:

- Az utolsó Táltos:

- Turániak - Magyarok - Anyahita szól hozzánk:

- Az Arvisurából - részlet 1 – 2.:

- A magyarság ősi gyógymódjai és vallása:

- A magyar szent korona igazi rejtélye!!! 

- Húsvéti népszokások, hagyományok:

- CSABA KIRÁLYFI:

- A MAGGYAR NÉP A MAG NÉPE! A MAGGYAR AZ ŐSNYELV!
http://emf-kryon.blogspot.hu/2013/03/a-magyar-nep-mag-nepe-magyar-az-osnyelv.html

- MIENK VAGY ERDÉLY:

- Meseterápia - Magyar ősmesék – népmesék:






Szeretettel,

Gábor Kati


web oldalam:


blog oldalam: 









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.