2013. május 12., vasárnap

Marlo Morgan: Vidd hírét az Igazaknak




Marlo Morgan: Vidd hírét az Igazaknak 

(online olvasható e könyv)

Alap és meghatározó irodalom!


Életem legcsodálatosabb olvasmánya!!!

Minden szava, maga az IGAZ TEREMTÉS!

Hála és Köszönet érte!

Szeretettel ajánlom minden embertársamnak, aki igaz úton szeretne haladni az életében! 

 Gábor Kati  


Rövid tartalom:

Egy amerikai orvosnő merész, páratlan kalandba keveredik, amikor elfogadja egy ismeretlen ausztrál bennszülött törzs, az Igazak népe hívását, és velük megy négy hónapos vándorútjukra, keresztülszelve a távoli kontinens kietlen pusztaságát.


A 2200 kilométeres út során nap mint nap bizonyítja kitartását, ezért nomád társai befogadják, és készséges türelemmel beavatják évezredes kultúrájukba - ő pedig megtanulja, milyen ereje van az őszinteségnek, megismeri az életben maradás rejtélyeit, megtapasztalja a test és a lélek összhangját, a tánc és az ének gyógyító hatalmát.

Majd pedig teljesíti, amire kérik, és közvetíti az Igazak üzenetét, amely minden emberhez szól: fogadjuk el, hogy minden élőlény ugyanannak az univerzumnak a része, találjunk vissza a természetbe, és vigyázzunk a Földre.

Belső világunkban pedig szabaduljunk meg az értelmetlen elvárásoktól, és találjunk értelmes célt az életünknek.

Marlo Morgan 1991-es regénye rögtön nemzetközi hírű bestseller lett; az azóta eltelt több mint két évtized lankadatlan érdeklődése pedig a modern klasszikusok sorába emelte. 


Itt olvashatod:


http://terebess.hu/keletkultinfo/igazak1.html

forrás:
libri.hu
terebess.hu







- Hajnalhozók c. könyvből - Barbara Marciniak - A Plejádok tanításai:

- L, a Fényhozó - Szerző: KIAS - könyv:

- Marlo Morgan: Vidd hírét az Igazaknak:






Szeretettel,

Gábor Kati


web oldalam:
hagyomanyorzoink.hu


blog oldalam: 





1 megjegyzés:

  1. Kedves Kati!
    Ezt a könyvet még reiki előtti koromból olvastam. Azonnal megragadott. Mintha ismerős tért volna vissza hozzám. Aztán eltünt a könyv a polcról, vagy odaadtam valakinek. Sokáig gondoltam rá és beszéltem róla miután én is reikis lettem. Ahogy írod! Életem meghatározó könyve, egy Etalon!!
    Köszönöm hogy itt megtaláltam. ui: Pdf-t készítettem belőle szívesen elküldöm neked. .....janiki74(kukac) gmail.com...

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.