Szkíta hitvallás
Nagy Gábor 2014. január 4.
Aranytükör - aranymadár
Őseink jelképezése szerint az Aranymadár éneke nem beszélni tanít, hanem igaz életre, s azonos a lelkiismeret szavával, és így a szerető Édesapa:
a Nap (a kerek Aranytükör: a Lelkiismeret), és az őt megszemélyesítő táltos tanításával is.
a Nap (a kerek Aranytükör: a Lelkiismeret), és az őt megszemélyesítő táltos tanításával is.
A Lelkiismeret azon örök igazmondó Aranytükör, amely mindig megmondja mit kell, és mit nem szabad cselekednünk, csak hallgatnunk kell intő szavára, csak nem szabad azt elhallgattatni akarnunk.
Hun - Szkíta aranytükör törvény - Ismertebb nevén az
aranyszabály:
A szkíta népek, vallási ceremónia keretében, kerek aranytükörbe
néztek, ami az Istent jelképezte.
Aki a tükörbe nézett, az Istent jelképező Nap
arcába tekintett.
Istenük arca helyén saját arcukat látták meg az aranyban,
ezért nem volt az Isten arca kialakítva a szobron.
A szertartás lényege az
volt, hogy elgondolkozzon az ember a cselekedetein.
A lelkiismerete senkinek
nem hazudik, azt nem lehet félreérteni, mint a megírt törvényt, vagy
elferdíteni szándékosan.
Ezért volt igazmondó a szkíta tükör.
ÍGY HÁT ...
A FORRÁS A KIRÁLYI SZKÍTÁKTÓL ERED!
A FORRÁS A KIRÁLYI SZKÍTÁKTÓL ERED!
Visszavezethető mindenhol!
Az aranyszabály – másként
“Amit tehát szeretnétek, hogy az emberek veletek cselekedjenek,
ti is ugyanazt cselekedjétek velük, mert ez a törvény, és ezt tanítják a
próféták.” (Palesztina, Kr.u. 1. sz., Máté 7:12, MBT).
Platón: “Úgy kell cselekednem másokkal, ahogyan szeretném, hogy
velem is cselekedjenek!” (Hellász, Kr.e. 4. sz.).
Brahmanizmus: “Ez a kötelesség summája: Semmi olyat ne tégy
másokkal, amely neked fájdalmat okozna, ha veled tennék.” (India, Kr.e. 1. és
Kr.u. 4. sz. között, Mahabharta 5:1517).
Buddhizmus: “…azt az állapotot, amely nem tetsző, vagy
gyönyörködtető a számomra, hogyan bocsáthatnám egy másik emberre?” (Nepál,
Kr.e. 7. sz.,Samyutta Nikaya v. 353.).
Konfúcionizmus: “Ne tedd másokkal azt, amit nem akarod, hogy
veled tegyenek.” (Kína, Kr.e. 5. sz., Analekta 15:23).
Ókori Egyiptom: “Úgy tégy a mással, ahogy magaddal is szeretnéd,
arra sarkallva, hogy így is tegyen.” (Egyiptom, Kr.e. 19. sz., Mese az okos
parasztról).
Humanizmus: “Ne tégy olyan dolgokat, amiket nem akarsz, hogy
veled tegyenek!” (Kr.u. 20. sz., British Humanist Society).
Iszlám: “Egyikőtök sem hisz [igazán], amíg nem azt kívánja a
testvérének, amit magának is.” (Damaszkusz, Kr.u. 13. sz., Al-Nawawi Imám Negyven
Hagyománya).
Judaizmus: “Szeresd felebarátodat, mint magadat!” (Palesztina,
Kr.e. 13. sz.,3Mózes 19:18, MBT)
Római poány vallás: “A törvény, amely minden ember szívébe be
van írva az, hogy úgy szeressék a társadalom tagjait, mint magukat.” (Itália).
Sintoizmus: “Az előtted álló személy szíve tükör. Lásd meg a
magad formáját.” (Japán).
Taoizmus: “Úgy tekints felebarátod nyereségére, mint a saját
nyereségedre, és felebarátod veszteségére, mint saját veszteségedre!” (Kína,
Kr.e. 4. sz., T’ai Shang Kan Ying P’ien).
Magyar Adorján így ír A LELKIISMERET ARANYTÜKRE című könyvében:
"Ismerőseim előtt többször beszéltem arról, hogy az
ősmagyarok
legfőbb erkölcsi törvénye a lelkiismeret volt, majd fejtegettem
azt is,
hogy a lelkiismeret minden másnál biztosabban és jobban
vezetheti az
embert az igaz úton, hacsak megszokjuk annak hangjára igazán
hallgatni, illetve intő szavát soha el nem hallgattatni."
(Forrás: Hun nemzetség)
A lelkiismeret hangja
"Az igazság útján lelkiismeretük hangja tartotta meg
őseinket.
Magyar szóhasználatban a lelkiismeret azonos volt a lélekkel, annak
hangjával.
Gyakran használt kifejezés máig is, hogy “örül bennem a lélek”, vagy
“bánt a lélek…”
Lelkiismeretünk, illetve lelkünk jelképe a tükör volt, mely a
fényt gyűjteni, szétszórni, vagy valóságos képünket tükrözni egyaránt képes.
Mivel a tükör működése fényjelenségen alapszik, a Nap jelképe is.
Amint csak az
egyenletesre csiszolt, hibátlan tükör képes arcunkat a valóságnak megfelelően
mutatni, éppen úgy csak a meg nem sérült lélek képes Isten fényét tükrözni.
Minden olyan alkalom, amikor lelkiismeretünk hangját elnémítjuk, e tett lelkünk
tiszta tükrén karcolást okoz.
Ezeket a karcolásokat sok munkával, gonddal el
lehet törölni, de oly esetekben, ahol ezek a karcolások állandósulnak, a tükör
végső szétesését, törését vonják maguk után. Ennek a tudata vált átvevő
műveltségeknél azon babonás hitté, mely szerint egy tükör eltörése
szerencsétlenséget von maga után.
Őseredeti értelem szerint a lélek
megtörésénél, károsodásánál nincsen nagyobb szerencsétlenség, hiszen ennek
nyomán az ember megszűnik ember lenni.
Első igazmondó tükörünk minden valószínűség szerint
embertársaink szeme volt, mely nemcsak fénybefogadó és fénytükröző test, de
lelkünk kifejezője, megjelenítője is.
“A szem a lélek tüköre” mondást őseinktől
örököltük, s őriztük napjainkig.
Legtöbb gyermek felnőtt korában is emlékezik
arra a pillanatra, amikor játszótársa szemében önmaga képét fedezte fel, s igen
korán annak a felismerésnek a birtokába juthatott, hogy az emberek egymás
arcképét hordozzák tisztán, torzítás nélkül.
Másik ősi tükrünk a nyugodt víz színe, melyben környezetünk: a
hegyek, a fák, a nap, a felhők tükröződnek.
Világképük tükörképes volt: miképpen
a mennyben, úgy a földön is gondolat életszemléletük és képzőművészetük alapja.
Különösen hímzéseink világában figyelhető meg ennek a tükörképes világnak a
képe.
Az utánna következő tükrök a lágy, könnyen megmunkálható aranyból
készültek, majd a fényesre csiszolt kőzetek világából kerültek ki.
Különösen
kedvelt volt az obszidián ragyogóan fényes felülete, majd következtek az egyéb
fémek, az ezüst és réz tükrök, majd az üvegből készültek.
Közös
jellegzetességük, hogy bár a szögletes tükrök előállítása könnyebb,
népünk
jelképes lélektükrei mindig a Nap alakját utánozva, kerek tükrök voltak.
Ősmagyar sírjaink lakóinak kilétét semmi sem árulja el oly tisztán, mint a
kerek tükör jelenléte a korai kőkorszaktól kezdve.
Az idegen régészek egy-egy
ilyen sírkellék nyomán azt tartják, hogy a sír lakója pap, vagy papnő lehetett,
s a tükör “valamiféle kultikus tárgy”.
Népünk a legsötétebb vallási üldözés
ideje alatt is megtartotta a Lélek Tükörét jelképező tükröket háza falán, vagy
külső foglalkozású egyén magával hordta tükröseit, melyeket néprajzosaink
“borotválkozó tükör”-nek könyveltek el, nem ismervén népünk Igazmondó
Aranytükrének ősvallási jelentését.
Itt figyelmeztetem önmagunkat, hogy mind az
igaz, mind az arany szó fényt jelent. Különösen a somogyi tükrösök híresek.
Külső borítójuk faragásai egy-egy további ősvallási elemet tartalmaznak.
Ezek a
tükrök, mint említettem, első sorban a lélek jelképei.
A napontai számadás,
önmagunkkal való szembesülés segíti lelkünk érintetlen szépségét megőrizni,
hibáinkat kiküszöbölni.
Egyúttal segíti ápoltságunkkal testi szépségünket is
megőrizni.
A tükörbe néző ember fényben áll.
Ezzel Szépisten szép teremtésének
fényben élő, szépséges részei voltunk és maradtunk.
A karácsonyi tükörbe nézés
szertartása még élő hagyomány volt a közelmúltban, s némely helyen talán ma is
népünk életében, amikor az egész család apraja és nagyja a családi Tükör elé
járult javulni, szépülni, lelki tisztaságát megőrizni az új esztendőben is.
Még
az egész piciny, karonülő babákat is a tükörbe nézették, hogy ezzel a korai
emlékkel erősítsék benne őseink hitét.
A fényben élő, önmagát ismerő ember lelke igen érzékeny.
Fejlődéséhez nincsen szüksége kőtáblákra rótt törvényekre, hiszen a szelíd
tanításra mindig érzékeny marad.
Éppen ezért vált őseinknél a csengő a lélek
jelképévé, mely a legkisebb szellő fuvallatára is csengő választ ad.
Zászlóink is lég, lélek és életjelképek, lobogásuk lelkünk
szabadságát mintázza. Lapjuk az anyag, tehát a lég, rúdjuk az erőny jelképe,
együttesen tehát az életet jelképezik.
A zászló végére helyezett aranygombok
pedig emlékeztettek a napra, fényre, s mindennek Alkotójára.
Lélekjelképünk a madár is, melynek ég és föld közötti
szárnyalása, a magas ég felé zengő dala ugyancsak lelkünk jelképe.
Józsa kerámiák
Somogyi
tányérok kedvelt alakja a madár, nyitott csőréből számtalan virág ered.
E kép
elmondja, hogy a teremtés maga Isten dala.
Táltos tanítóik éppen ezért dallal
és imával ápolták Istenközelségünk tudatát.
Népünk temploma a természet volt.
Falai rózsabástyák, papjait
rózsapásztor néven is ismerték az Erdélyi Zsuzsanna gyűjtötte ősi imák szerint,
a rózsaleányok vallásszertartási szerepe pedig napjainkig fennmaradt."
(Forrás : Őstudatunk élő emlékei/Horváth Ibolya)
KÉRLEK OLVASSÁTOK EL, ÉS TOVÁBBÍTSÁTOK.....
ha szívetekben egybehangzásra leltek!
Dárdai Ágnes írt nekem:
Szia Kati! Egy nagyszerű ötlet megvalósításáról tudatlak pár
sorban, tán neked is megtetszik és fölkarolod az ügyet. Nemzetiségi Önkormányzat
felállításáról van szó - s ez a Nemzetiségi Önkormányzat a magukat szkíta
nemzetiségűnek vallókat hivatott összefogni.
Itt egy rövid levélkét bemásolok ez ügyben, amit kaptam a
témában:
Kedves Szkíta barátaink!
Fantasztikus látni, ahogy az eltelt két nap alatt egyre többen
értik meg az önkormányzatiság adta lehetőségeiket. Egyre jönnek az új
bejelentkezők, akik csatlakoznak és felajánlják munkájukat.
Hitvallásunk leírását megosztottuk a már ismert „ A mi világunk”
honlapon. Aki még nem ismeri, itt megtekintheti:
Szkíta hitvallás - Nagy Gábor 01.04.
Szkíta hitvallás
„Egyszer volt, hol nem volt, volt egyszer egy kendermagos tyúk.
Tavasszal, amikor a fészkében már legalább tizenöt tojást megtartott, ráébredt arra, hogy kikelti a tojásokat.
Ettől kezdve a baromfiudvarban, mindenki kotlóstyúknak hívta.
Történt valahogy egy véletlen eset, a tojások közé került egy kacsatojás is.
A kotlóstyúk annak rendje módja szerint minden tojást büszkén kiköltött, és felnevelte a kiscsirkéket.
Még a kacsatojásból kikelt nemzetiségi csirkét is, aki napról napra kitűnt az eltérő kinézetévvel és szokásaival, aki voltaképp kacsa volt.
Aztán a nyár végére a nemzetiségi kiscsirke észrevette magán, hogy nem hasonlít a többi csirkére, másként viselkedik, másnak szokott örülni.
Ekkor döbbent rá, hogy ő igazán nem is csirke.
Úgy döntött, hogy a baromfiudvar attól a naptól fogva ne csirkének, hanem kacsának hívja.
Tavasszal, amikor a fészkében már legalább tizenöt tojást megtartott, ráébredt arra, hogy kikelti a tojásokat.
Ettől kezdve a baromfiudvarban, mindenki kotlóstyúknak hívta.
Történt valahogy egy véletlen eset, a tojások közé került egy kacsatojás is.
A kotlóstyúk annak rendje módja szerint minden tojást büszkén kiköltött, és felnevelte a kiscsirkéket.
Még a kacsatojásból kikelt nemzetiségi csirkét is, aki napról napra kitűnt az eltérő kinézetévvel és szokásaival, aki voltaképp kacsa volt.
Aztán a nyár végére a nemzetiségi kiscsirke észrevette magán, hogy nem hasonlít a többi csirkére, másként viselkedik, másnak szokott örülni.
Ekkor döbbent rá, hogy ő igazán nem is csirke.
Úgy döntött, hogy a baromfiudvar attól a naptól fogva ne csirkének, hanem kacsának hívja.
És aztán így is lett.”
Hálás vagyok a Teremtőnek és a szellememnek, hogy ezt a
jelenlegi létet, itt a Kárpát-medencében, magyarnak születve, magyar nyelvet
beszélve és magyarul gondolkodva tudom leélni.
A leszületésem okát és célját kezdem felfogni és felelősen megérteni.
A leszületésem okát és célját kezdem felfogni és felelősen megérteni.
Kimondottan kitüntetett előny a magyar anyanyelvben felnőni és
abban élni. Minden más nemzetiség és nyelv mellett. Mert általa meg lehet
érteni az egész teremtés működését, szakralitását, ráadásul az egész
univerzumban.
Magyarságom felismert értékét fejlesztve vállaltam eddigi életem
során több mozgalomban, folyamatban, szervezetben, valamilyen tisztséget és
feladatot. Elemi erővel élt bennem a hit arra nézve, hogy a magyarnak ismert
értékrendem alapján, a mindenkori nemzet közjogi, közéleti vagy önkormányzati
minőségén a jelenlétemből eredő megnyilvánulásommal segítsek. Így váltam több
szervezet tagjává is.
Aztán történt valami. Minden erőfeszítésem ellenére, egyre
inkább szembetűnt a másságom. A hatalommal, a politikai szereplőkkel, az
intézmények dogmatikus és korrupt módszertanával szemben, az
igazságszolgáltatás kivételezéseivel szemben. Minden esetben az ilyen
tapasztalatok konkrét személyek viselkedése miatt született meg bennem. Egyre
inkább a mértékem az erkölcsi, morális szintre hangsúlyozódott.
A történelmi hagyományaink megismerésével aztán két változás is
történt. Először rádöbbentem arra, hogy szinte mindent elhallgattak vagy
elhazudtak a valóságról. Aztán ezzel együtt egyre erősebben éreztem a
kapcsolódásomat és vágyamat a hagyományainkban felismerhető erkölcsi értékrend
követésére. Ennek eredményeképpen egyre jobban kisodródtam a közélet, majd a
társadalmi és gazdasági élet perifériájára. Itt láttam meg azt, hogy nem vagyok
egyedül. Már nagyon sokan élnek az önkéntes emigrációban, önfenntartó
gazdálkodóként, kutatóként, művészként.
Hiszek egy Istenben, hiszek egy hazában.
Hiszek egy isteni örök igazságban.
Hiszek Magyarország feltámadásában.
De abban nem hiszek, hogy a mai magyar társadalmi viszonyok
között, mindez megvalósítható. Abban sem hiszek, hogy elegendő a másságomból
eredő emigrációm okán létezésem lekorlátozni, - vagy a megszállóimnak
megengedni, hogy lekorlátozza, - és megvárni, hogy végleg megöregedjünk álmaink
várásában.
Magyarország lakosságának már csak a negyven százaléka képes a
hétköznapi gondolkodásán felül emelkedni, és nemzeti tudatosságát felfogni.
Ezen belül is csak további negyven százalék képes ebből eredő értékrendjét
gondozni. És csupán tíz százaléka képes érte tenni.
Amíg a kilencven százalék elfogadja, eltűri a megszálló hatalom
monopóliumait és az állami szintű korrupciót, addig a felébredettek még sokáig
várhatnak. Bár tudom, az idő nem létezik, - ezt is mi teremtjük, - azért mégsem
mindegy, hogy mire fordítom azt az életidőt, ami megadatik.
Én nem kívánok kollaboránsként részt venni a nemzet további
erkölcsi, gazdasági, társadalmi lezüllésében. Már a szinten tartásban sem. Én
nem túlélni akarom az előttem álló létidőt, hanem a saját értékrendem szerint
újrateremteni. Mert ebben különbözünk alapvetően a megszállóinktól, a hatalom
struktúráját kiszolgálóktól. Mi képesek vagyunk lemondani a hétköznapi
tárgyainkról, értékeinkről, - mert...
bármikor képesek vagyunk újrateremteni
...az
értékrendünkből eredő szükségleteinket, a szerves világot.
A hatalomnak és kiszolgálóiknak ez a legnagyobb ellensége. A
hivatalos kommunikáció által eretnekségnek bélyegzett és lealázott egyetemes
tudás, az újra teremtés tudása. Az állati tudatosságban és létben tartott tömeg
számára, ez tiltott információ. Amíg a kontrollált tömegtudatosság ennek
felismerése alatt áll, a hatalom irányíthatja a tömeget. Az emigránsok nem
képesek befolyásolni a kontrollált tömegtudatot. Ezt már én is megtapasztaltam
a mozgalmi életben. Legjobb szándékunk ellenére sem tudjuk elérni, hogy a
tömegtudat felemelkedjen legalább a nemzeti szintre.
Két világ közé szorultam, mert a régibe már nem fogok
visszatérni, az újat meg nem teremtettük meg. Úgy jártam, mint Neo a
vasútállomáson.
És úgy jártam, mint a fenti mesében a kiskacsa, akit csirkék
közt neveltek.
Most jött el tehát a pillanat, hogy újra kifejezzem, hogy ki
vagyok.
Bár magyarságom soha nem fogom megtagadni, azért pontosítani
szükséges. Mivel minden politikai, vallási vagy intézményi polaritású a hatalom
protokollján belül, így semmilyen jelzőt nem használok. Ezzel csak megosztanám
az amúgy is megosztott társadalmat.
A megoldásom az, hogy sajátos erkölcsi értékrendem
kinyilvánítására törekszem. Így megmarad magyarságom is, megmarad az
anyanyelvem is, megmarad az állampolgárságom is. Az elsődleges probléma a
fénykereszténységem, az erkölcsi értékrendem és az ősidőkig visszanyúló
kultúrám és civilizáció-teremtő képességem elismerése miatt adódott. Azt
vártam, hogy a hatalom majd egyszer mindezt nem csak habókosoknak járó
megvetéssel eltűri, hanem nemzeti rangra emeli. Ezt már nem várom. Tudom, hogy
nem teszi.
Ezért én magam hozom magam megfelelő helyzetbe. Azaz most én
lépek. Mégpedig azzal, hogy...
megvallom magam szkíta nemzetiségűnek.
Így megmarad
magyarságom is, és a személyes autonómia intézményével,
mint nemzetiség
megvalósítom...
...az értékrendemből eredő egyéni, közjogi és intézményi feltételeit
annak, hogy mire és milyen minőségben fordítom időmet, a még előttem álló
létidőben.
Így mindhárman jól járunk. A tömeg is maradhat a saját
identitásában. A hatalomnak sem kell tartania attól, hogy radikális
változtatásokra törekszem a tömeg tudatosságának emelésére. És én is őszintén
élhetem tudatosságom és értékrendem, megalkuvások, kompromisszumok nélkül.
Tehát úgy döntöttem, hogy a baromfiudvar ettől fogva ne
birkának, hanem ...
szkítának hívjon.
És mint a szkíta nemzetiség tagja,
...jogomban
áll saját hitemet (erkölcsömet) a nemzetiségemre jellemző módon megvallanom,
szokásaimat megtartanom, kultúrámat és hagyományaimat ápolnom. Jogom van ennek
biztosítására a szkíta nemzetiség keretein belül intézményeket alapítanom és
működtetnem. Ez az újrateremtés képessége.
Egyben jogom van arra, hogy mindazokkal, akik ugyancsak
megvallják szkíta mivoltukat, saját önkormányzatot alapítanunk és működtetnünk.
Ez már tisztán a szkíta nemzetiségünk hagyomány- és
értékrendszerének az ápolása, megélése. És ez azért működőképes, mert semmilyen
felületen nem osztható meg. Sem politikailag, sem gazdaságilag, sem
társadalmilag, sem intellektuálisan. Ez már érdekszövetség.
Ha hasonló élethelyzetben, tudatosságban vagy, érted a felkínált
megoldást. Vizsgáld meg, hogy neked miben tud segíteni egy magasabb minőségű
létezésben. Ha elfogadod az én hitvallásom, és szívesen csatlakozol, tedd meg.
Jogodban áll a szkíta értékrend nemzetiségként való felvállalása. És jogodban
áll választani a létidőd minőségének szintjében.
Én már szkíta nemzetiségű vagyok.
Biztosra veszem, hogy nagyon sokan eddig is azok voltak. Akkor
mi az, ami változik?
Az, hogy ez mától nem csupán hagyományunk, értékrendünk, - hanem
az újrateremtésünk érdekszövetsége. Szkíta múltunknak és történelmünknek eddig
is tudatában voltunk. Mától már élő hitvallásunk, ami a teremtésünk intézménye.
Egy magasabb tudatosságból és erkölcsi értékrendből eredő közös teremtést már
nem képes megakadályozni egy alacsonyabb szintű tudatosság. Ez univerzális
törvény. Egy alacsonyabb erkölcsű igen, az képes megakadályozni. (Gresham
törvény)
De mától szakítunk eddigi tudatossági szintünkkel, eddig a
társadalom meglévő intézményi rendszerének keretein belül próbáltuk kifejtenünk
szándékainkat. A magasabb tudatosság szintje azt jelenti, hogy az
intézményrendszer és annak korlátai felett teremtünk. Egy újat. Mert erre
vagyunk szánva, erre vagyunk képesek.
Tudom, ez az első lépés. De ez megtörtént. Te lehetsz a második
lépés. Aztán egyre többen lépnek, és az érdekszövetség önálló létező lesz. Új
rendszert teremtünk a hagyományaink alapján, a fénykereszténységünk alapján.
Fényből teremtünk fényt.
Ha érdekel az utam, és Te is felvállalod nemzetiséged, keress!
Keresésetek mértéke szerint válik láthatóvá az újrateremtésünk
eredménye.
Örök hálával:
Nagy Gábor
2014. január 04.
Szinte biztosra vehető, hogy a magukat szkíta nemzetiségűnek
vallók, felismerték a háttérhatalom valódi működését, célját és megtévesztését.
Hisz, pont ezért, az abból a rabszolgatartásból való szabadulásunk vágya miatt
hoztuk létre érdekszövetségünket. Aki még nem ismeri, hogy mivel állunk
szemben, az alábbi videó segít a megértésben:
Hitvallásunk örök tiszteletével:
Országos Szkíta Nemzetiségi Önkormányzat
A Mi Világunk 2013-14.: Szkíta hitvallás - Nagy Gábor 01.04.
amivilagunk11-12.blogspot.hu
Köszönöm, hogy elolvastad, Ági
(Forrás: amivilagunk11-12.bloot.hu)
Továbbá:
1.Világszép Tündér Ilona - ősmagyar legenda:
2.Hargita:
3.MOLDVÁRÓL, S A MOLDVAI CSÁNGÓKRÓL:
4.Nyergestető - a magyar történelem Thermopülai csatája:
5.A pozsonyi csata:
6.Magyar mitológia és rovások - Világfa - Életfa - Égigérő fa - Tetejetlen fa:
7.Az utolsó Táltos:
8.Turániak - Magyarok - Anyahita szól hozzánk :
9.Az Arvisurából - részlet 1 – 2.:
10.A magyarság ősi gyógymódjai és vallása:
11.A magyar szent korona igazi rejtélye!!! ♥
12.Húsvéti népszokások, hagyományok:
13.CSABA KIRÁLYFI:
14.A MAGGYAR NÉP A MAG NÉPE! A MAGGYAR AZ ŐSNYELV!
15. MIENK VAGY ERDÉLY:
16. Meseterápia - Magyar ősmesék – népmesék:
19.Sámánizmus és Sámánok, Táltosok:
http://emf-kryon.blogspot.hu/2013/06/samanizmus-es-samanok-taltosok.html
http://emf-kryon.blogspot.hu/2013/06/samanizmus-es-samanok-taltosok.html
20. A magyar népviselet és a szakrális geometria:
http://emf-kryon.blogspot.hu/2013/03/a-magyar-nepviselet-es-szakralis.html
21.Turániak - Magyarok - Anyahita szól hozzánk :
http://emf-kryon.blogspot.hu/2013/05/turaniak-magyarok.html
http://emf-kryon.blogspot.hu/2013/05/turaniak-magyarok.html
22. JÉZUSHITŰ ATILLA - Badiny Jós Ferenc:
23. Szkíta hitvallás:
http://emf-kryon.blogspot.hu/2014/01/szkita-hitvallas-nagy-gabor-2014-januar.html
Szeretettel,
Gábor Kati
blog oldalam:
Egy az Isten ! SZKÍTIA !
VálaszTörlés